اهداف ، چشم انداز و افتخارات

ما در آسان کار با نیاز سنجی بازار خدمات پس از فروش و بهره گیری از تجارب چندین ساله کارشناسان ، اقدام به برنامه ریزی جهت ارائه خدماتی متفاوت به مشتریان خود نموده ایم . کارگروهی ، استفاده از تکنولوی های نوین و افزایش مداوم کیفیت خدمات ارائه شده از مهمترین اهداف و چشم انداز آسان کار می باشد .

Smiley face Smiley face

آسان کار بمنظور پوشش نیاز بخشی از دارندگان خودروهای وارداتی تاسیس گردید . اهم این خدمات شامل : راهنمایی و مشاوره در نگهداری ، تامین قطعات و تعمیرات می باشد.

آسان کار با بکار گیری ابزارهای اندازه گیری و سنجش عملکرد و بهره وری و همچنین بررسی میزان نیل به اهداف از پیش تعیین شده ، در جهت رسیدن به اهداف خود گام بر می دارد .

با توجه به تغییرات محیط کسب و کار در سالهای اخیر و میزان رشد صنعت خدمات در دنیا ، ما در آسان کار به ارائه خدماتی جدید و همراه با ارزش آفرینی روی آوردیم . تحقیقات گسترده بازار و نیاز سنجی از مشتریان خودروهای وارداتی ،همگی به عدم وجود خدماتی مطابق با نیاز های مشتریان توجه داشت که آسان کار بعنوان اولین واحد خصوصی ارائه خدمات درب منزل ، راهنمایی تلفنی و VIP Service به مالکین خودروهای وارداتی بخصوص هیوندای و کیا راه اندازی گردید. تجهیز خودروهای Home Service به ابزار و تجهیزات استاندارد مورد نیاز و آموزش تکنسین ها مطابق با تغییرات خودروهای وارداتی ، استفاده از نرم افزارهای مرجع و راهنمایی تلفنی ، خدمات ویژه به مشترکین ویژه بخشی از اقدامات آسان کار است.

71

تحقق اهداف تا کنون

77.5

درصد رضایت مشتری


بهترین ویژگی ما

  • آموزش پرسنل 68%
  • هزینه خدمات81%
  • سرعت خدمات89%
  • استفاده از تکنولوژی71%

تجارب ما

  • 11.05.2002ورود به صنعت

    ورود موسسین آسان کار به صنعت خودرو در شرکتهای داخلی.
  • 15.08.2007کسب مهارتهای مورد نیاز

    کسب تجارب بیشتر در شرکتهای خارجی همزمان با آغاز مجدد واردات خودرو به کشور.
  • 29.11.2011ورود به عرصه مدیریت خدمات

    موسسین آسان کار با بهره گیری از تجارب و کوششهای فراوان در این زمینه ، موفق به ورود به عرصه ارائه خدمات و مدیریت شدند.
  • 15.02.2016 تاسیس آسان کار

    تاسیس آسان کار